Digital Kultur

forår08

velkommen til kursus hjemmesiden!

og endelig er vi live! I skal bare signe up som forfattere af blogget, og så kan vi køre...

Dvs, når sysadm giver mig lov til at hænge filer i vores kursusmappe, åbenbart er jeg blevet slettet af systemet i min barsel... Så alle links til pensum, kursus, slides etc. vil ikke virke indtil jeg får lov til at redigere mappen (håber at det bliver i morgen). In the meantime har jeg en kopi af de to forlæsningerne her: dag1, dag2.

Men I kan allerede begynde at "poste", jeg vil gerne bede jer om at alt kommunikation omkring kurset, som kunne også være interessant for de andre studerende, foregår via blogget. I stedet for at sende en email med et spørgsmål om en missing file, eller en øvelse, skriv en post eller en kommentar.

Link listen vil forhåbentlig vokse hver undervisninggang... :-)

posted by Susana @ 13.31,

<< Home

Archives

Previous Posts

Links

Powered By

Powered by Blogger
make money online blogger templates